Co a jak ve světě Analaurien
Strana 1 z 1
Co a jak ve světě Analaurien
Život v Analaurienu
Analaurien je fantasy svět, který by se dal dobově přirovnat ke středověku tady u nás, proto se prosím pokuste vyvarovat používání věcí, které tenkrát ještě neexistovali, smíte si však vymyslet různé vlastní vynálezy. Nedbáme na přesné dodržování středověkého způsobu života – například při výběru oblečení, účesů či při vytváření charakteru postavy můžete popustit uzdu své fantazii, avšak vše má své jisté meze.
Platidla
Jako každá země, i Analaurien potřebuje vlastní platidlo a tím jsou měděné, stříbrné a zlaté mince, kterým se říká Tahmiry, podle prvního velecísaře Agnuse Tahmira Velkého. Na přepočet to je jednoduché, jeden zlatý Tahmir je za 100 stříbrných a jeden stříbrný Tahmir je za 100 měděných. V menších městech se lze ale stále setkat s výměnným obchodem a v těch větších lze platit také jinou měnou, speciálními krystaly, které se velmi těžko získávají, nikdo totiž již neví, kde se zde vzali a čím byli původně, ví se jen že mají velkou hodnotu a ukrývá se v nich magie. Takový krystal má zhruba velikost nehtu u palce na ruce průměrného muže, je sytě zelený, téměř do černa a má tvar pravidelného dvacetistěnu. Jeho cena se od města k městu liší, podle toho kde se nacházíte, ale platí skoro všude pravidlo, čím větší město, tím dražší, protože je o něj pochopitelně větší zájem.
Magie
K používání magie je třeba mít vrozené předpoklady a být součástí rasy, která magií oplývá, například vlkodlaci jsou téměř bez šance používat Magii, pokud se to netýká tak malých úkonů jako utvořit oheň. Navíc i vrozený předpoklad nestačí, pokud chcete aby byla vaše postava mocný mág, musí se také někde učit a rozhodně to nebude jinoch v patnácti letech. Je třeba tréning a ten, vzhledem k obrovskému množství typů a odvětví magie, může trvat desítky let. Magie má mnoho typů, nejzákladnějšími jsou ohnivá, ledová a kouzla magické podstaty, ale je zde také možnost býti třeba šamanem, který oplývá naopak spíše přírodními silami, jako je vítr, země a voda.
Geografie
Analaurien je velká říše, která má na severu strmé skály a hory, ve kterých je celoroční mráz, naleznete zde také trpaslíky a orky. Na západě se rozprostírá velký les, zde žijí elfové a vlkodlaci, na východě se rozkládá moře, kde naleznete hlavně obydlí lidí a na jihu se pak do krajiny zakusuje poušť, na které kupodivu taktéž zvládají nějací tvorové žít. Jinak je to země jako každá jiná, sem tam les, nějaké menší pohoří a úrodná pláň. Více naleznete zde.
Tvorové žijící v Analaurienu
V Analaurienu naleznete opravdu mnoho ras a mýtických bytostí. Nejpřístupnější humanoidním rasám jsou draci, díky zvláštnímu Jezdeckému spojení. Ostatní tvorové žijí většinou divoce – najdete zde hipogryfy, jednorožce, obry, mořské panny, jezerní a jeskynní obludy, víly, dryády, duchy a mnoho dalších. Dá se říct, že výskyt mystických tvorů není nijak omezen, avšak rasu pro hru musíte mít schválenou od Aminů.
Analaurien je fantasy svět, který by se dal dobově přirovnat ke středověku tady u nás, proto se prosím pokuste vyvarovat používání věcí, které tenkrát ještě neexistovali, smíte si však vymyslet různé vlastní vynálezy. Nedbáme na přesné dodržování středověkého způsobu života – například při výběru oblečení, účesů či při vytváření charakteru postavy můžete popustit uzdu své fantazii, avšak vše má své jisté meze.
Platidla
Jako každá země, i Analaurien potřebuje vlastní platidlo a tím jsou měděné, stříbrné a zlaté mince, kterým se říká Tahmiry, podle prvního velecísaře Agnuse Tahmira Velkého. Na přepočet to je jednoduché, jeden zlatý Tahmir je za 100 stříbrných a jeden stříbrný Tahmir je za 100 měděných. V menších městech se lze ale stále setkat s výměnným obchodem a v těch větších lze platit také jinou měnou, speciálními krystaly, které se velmi těžko získávají, nikdo totiž již neví, kde se zde vzali a čím byli původně, ví se jen že mají velkou hodnotu a ukrývá se v nich magie. Takový krystal má zhruba velikost nehtu u palce na ruce průměrného muže, je sytě zelený, téměř do černa a má tvar pravidelného dvacetistěnu. Jeho cena se od města k městu liší, podle toho kde se nacházíte, ale platí skoro všude pravidlo, čím větší město, tím dražší, protože je o něj pochopitelně větší zájem.
Magie
K používání magie je třeba mít vrozené předpoklady a být součástí rasy, která magií oplývá, například vlkodlaci jsou téměř bez šance používat Magii, pokud se to netýká tak malých úkonů jako utvořit oheň. Navíc i vrozený předpoklad nestačí, pokud chcete aby byla vaše postava mocný mág, musí se také někde učit a rozhodně to nebude jinoch v patnácti letech. Je třeba tréning a ten, vzhledem k obrovskému množství typů a odvětví magie, může trvat desítky let. Magie má mnoho typů, nejzákladnějšími jsou ohnivá, ledová a kouzla magické podstaty, ale je zde také možnost býti třeba šamanem, který oplývá naopak spíše přírodními silami, jako je vítr, země a voda.
Geografie
Analaurien je velká říše, která má na severu strmé skály a hory, ve kterých je celoroční mráz, naleznete zde také trpaslíky a orky. Na západě se rozprostírá velký les, zde žijí elfové a vlkodlaci, na východě se rozkládá moře, kde naleznete hlavně obydlí lidí a na jihu se pak do krajiny zakusuje poušť, na které kupodivu taktéž zvládají nějací tvorové žít. Jinak je to země jako každá jiná, sem tam les, nějaké menší pohoří a úrodná pláň. Více naleznete zde.
Tvorové žijící v Analaurienu
V Analaurienu naleznete opravdu mnoho ras a mýtických bytostí. Nejpřístupnější humanoidním rasám jsou draci, díky zvláštnímu Jezdeckému spojení. Ostatní tvorové žijí většinou divoce – najdete zde hipogryfy, jednorožce, obry, mořské panny, jezerní a jeskynní obludy, víly, dryády, duchy a mnoho dalších. Dá se říct, že výskyt mystických tvorů není nijak omezen, avšak rasu pro hru musíte mít schválenou od Aminů.
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru